VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hoppas det är nära nu

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade strax innan 9, tittar ut och kollar mätaren, bara 4 grader varmt och frost. Kanske snart min efterlängtade snö är här.
La mig ner i sängen igen och kelade lite med Smulan och då hör jag min ytterdörr öppnas och in kommer mamma (bra att hon har nyckel ibland eftersom ajg sover med mobil på ljudlös). Hon hade pratat med en som vi känner som frågade om vi ville följa med till Citygross och klart vi vill. Alltid roligt och komma iväg till affärer. Och där finns ju verkligen allt möjligt och välja på.

Skulle ju börjat tvätta nu, men den får vänta tills vi är hemma igen. Tur man har bokat hela dagen ända till vid 21-tiden då strömmen stängs i tvättstugan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: