VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hur svårt är det att förstå

Kategori: Tankarna flödar

Kom ner i tvättstugan och såg listorna där nere. Då är den ena listan fulltecknad hela dagar med 3 olika namn var 3e dag. Så jag fattar snabbt vem som gjort detta och går och knackar på hos denna granne för att kolla om det är dom som gjort detta eller nån som jävlas med okända namn.
Men nädå, tjejen som öppnar säger att de är 3 namn för 3 lägenheter och där var ju inga problem för så får man göra.
Men det där med att hon skrivit var 3e dag hela månaden skyllde hon på att ett annat efternamn återkommer hela tiden.
Och då förklarade jag att det är inte så konstigt att det förekommer varje vecka eftersom man får tvätta så ofta man vill, men man måste först använda sin bokade tid och när den är slut så får man skriva en ny. Och så sköter det efternamnet sig precis som många andra.
Ok sa hon...haha..Alltså hur svårt är det och förstå en sådan sak.
Tänk om alla hade bokat direkt, ja då hade ju inte alla fått tvätta
Med andra ord när listan går mot sitt slut så ser man ju samma efternamn här och var, precis som det ska vara eftersom datumen varit, men det fatta hon inte så bra först.
Tur i alla fall att det var en granne man kunde prata och resonera med utan att det blev massa surt och sånt där. Finns ju en del som inte kan ta kritik när dom vet att dom gjort fel...tyvärr!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: