VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

I en dvala idag

Kategori: Tankarna flödar

Idag har jag inte varit pigg alls och är det fortfarande inte. Känns som en dvala hela jag. Trött i ögonen och hänging som bara den, helt matt i kroppen. Ska jag bli sjuk eller inte, detta har ju kommit och gått i en vecka nu. Bättre de bryter ut så jag blir av med skiten och kan iväg och träna och sköta annat som blir lidande.

Hoppas kunna somna tidigare inatt så jag kommer upp i lagom tid imorgon, det är ju trots allt min födelsedag. Så lite spännande är de ju med att få se vem som hör av sig osv. inte för att det är så viktigt så, men kul ändå om vänner och andra minns ens dag eftersom jag alltid kommer ihåg allt och alla. Mitt sifferminne är inte oxh leka med. kan datum flera år tillbaka om olika händelser och mycke annat. Och fick ju dessutom veta för ca 8 år sedan att jag har nästintill fotografiskt minne. Inte mycke jag inte kommer ihåg efter att jag varit i ett rum eller liknande.

Nu ska jag snart bädda ner mig och kolla tv..."Halv åtta hos mig" och "Outsiders", oxå börjar en nygammal serie på tv3.."Charlies änglar" kl:22 tror jag det var.
Och jag som INTE skulle börja se fler serier, men känner att höst och vinter är som skapt för detta. Har ju börjat missa flera avsnitt i veckan på "våra bästa år", en serie jag följt sedan 1989. Men ibland behöver man en paus från serier precis som med massa annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: