VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

I like internet shopping

Kategori: Kläder

Skulle klicka hem vinterjackan som jag bestämde att jag vill ha för några månader sedan, men där är tekniska problem med banken, så jag får snällt vänta.

Klickade hem en jacka och ett par byxor på H & M istället. Fyndade rejält.
Jackan skulle kostat 399, fick den för 199kr och byxorna fick jag för149 kr o skulle kostat 299 tror jag de var. Bra rabatt jag fick här, halva priset allt som allt.

Jackan tog jag mest för att den ser ut och inte vara så varm som en vinterjacka är, varmblodiga jag kan behöva nåt sånt ju. Och byxorna tog jag mest på skoj för att se om jag gillar o använda de här med strech, gillar ju cargo som är slappare.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: