VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen lyckad natt alls

Kategori: Jag o min vardag

Kunde verkligen inte somna inatt och ändå hade jag sovit lite natten innan. Kan bli smått irriterad eller nåt när de händer. Nåväl somnade vid 6-tiden i morse och vaknade igen halv 10 och då var jag mer död än levande, helt stopp i näsan och matt i kroppen. Gick upp och mata katten och la mig igen för jag kände att jag verkligen inte orkade vara uppe. Lyckades somna igen några timmar. Och nu känner jag mig helt väck ju..haha.
Alla mina planer för dagen har blivit lidande. Hoppas det blir bättre inatt och imorgon för dååååå
FYLLER JAG JU ÅR!!!

Och ens födelsedag vill man ju ska bli bra oavsett vad. Att fylla år är inte lika kul längre som när man var barn och fick leksaker och sånt där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: