VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jorden undergång

Kategori: Tankarna flödar

Då är det idag dags igen för jordens undergång enligt Harold Camping. Att han bara orkar och varför ge han så mycke uppmärksamhet, han hade ju fel sist detta året den 21 maj.
Tycker inte att man ska spekulera i sådana saker, utan de händer när de händer typ. Många människor går idag och mår superdåligt för detta, till och med personer som tar livet av sig för sådant. Kanske det han den där Harold vill ska hända, skapa panik bland befolkningen så de gör tokiga saker som i sin tur leder till jordens undergång. Det där kan diskuteras långt, jag vet..de sker ju inte över en natt. Men om alla gör nåt när varningen kommer så är de ju såklart att jorden kraschar om flera 100 år. Men jag själv tänker då rakt inte påverkas av detta ryckte.

Så nu ska jag ut i höstvärdret








Kommentarer


Kommentera inlägget här: