VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Känns kanon detta

Kategori: Jag o min vardag

Hemma igen efter 1,5 timmes träning med instruktör, han gjorde ett träningskort till mig som jag ska följa. Riktigt roligt och få veta hur allt funkar, blev 6 st maskiner och sen länd och mage för sig på såna där ställningar. Oxå ska jag gå på bandet 10 min innan och efter träning, som uppvärmning före och avslappning efteråt. Blir nog bra detta
Vi valde tyngder försiktigt eftersom jag har ett knä som är skadat, så efter 3 veckor ska jag känna efter om jag kan öka på tyngderna. Känner att det här kommer att bli roligt som bara den. Så nu blir det träning mån-, ons- och fredag så här i början så man inte överanstränger sig.




WOW, ser att detta inlägg är mitt 1700:ade. Tänk att man skrivit så många på 3 år. Kanske inte så mycke jämnfört med många andra, men för mig känns det mycke. Har ju börjat bruka mer allvar för några månader sen. Och fortfarande är det många som läser..kul..Fast få som kommenterar..trist...haha...nädå, jag jagar inte kommentarer.
Läser själv många bloggar som jag knappt kommenterar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: