VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mys på hög nivå!!!

Kategori: Jag o min vardag



Titta...visst syns det hur glad min katt blev för sin nya fleecefilt som jag köpte idag och la i bädden som hon fick för ett litet tag sedan. Hon har legat där i flera timmar, bara precis varit uppe och ätit ett par rundor. Kul när de gillas vad man gör. Men hon gillar allt jag gör som går att sova i/på. Hon har ju ett antal sängar här och var i lägenheten. Bl a en fleecefilt i vardagsrums fönstret där hon myser med värme från elementet, en papperslåda från ett flak julmust på köksbordet med en filt i, en kundkorg i sovrummet med med vit fleecefilt, en egen kudde i min säng, hatthyllan i hallen där hon ligger på min lammulls halsduk som jag aldrig använt..hmm..undrar om jag glömt nåt. Har jag säkert, så som jag skämmer bort henne. Men har inga barn så hon får vara min lilla bäbis ju.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla TV, känner mig rätt off ikväll, ont som faen i ländryggen och trött hela tiden. Har inte ens lagat någon midda idag, blev bara några ostfranska mackor och julmust. Och nu är musten slut...tog den musten ur mig eller..haha...den var dålig men kunde inte låta bli!!!!!!!!!!

Om inte mer ikväll så hörs vi imorgon



Kommentarer

  • Gniztra säger:

    Söt blogg du har :-)

    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



    www.Gniztra.com



    Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

    Puss

    2011-10-13 | 21:01:23
    Bloggadress: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här: