VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny vecka o vad hände med helgen

Kategori: Tankarna flödar

Ny vecka igen och jag vaknade kl: 7.30 och kände mig utvilad, så skönt. Så jag gick upp då och fixa lite med kattens frukost och så, Och sen ner i tvättstugan och började tvätta, så där har jag ett antal timmar framför mig idag för endast en av de två maskinerna funkar..*suck*..inget ovanligt.

Och nu har jag nyss ringt och gjort min månadsrapportering till AF över sökta jobb.
Det enda man gör som arbetslös, känns lite trist faktiskt, även om det är jag som ska fixa jobbet till mig. Men nåt mer borde dom väl ändå göra där. Ja ja, strunt samm, får ju min a-kassa och överlever i alla fall..


Nyfikna på hur helgen blev kanske??? Klart ni är.
Fast har inget speciellt så att berätta.

Åkte i fredagskväll in till Klippan på en fest, ganska trevligt men sen skulle dom på Harrys eller vidare till Hbg och jag kände att det inte riktigt var vad jag ville. Så 2 killar som skulle in till Hässleholm i nåt ärenden körde mig hem, snällt.
Så här hemma då gick jag iväg på en fest en stund och sen drog vi ner på Flamingo där det var karaoke, fast hörde nog inte en enda sjunga för var mest och snacka med folk där ute på den s k uteserveringen...haha!!
Struntade i allt vad efterfest heter, gick hem och åt och somna ifrån en film..inte likt mig..haha.

När jag sen vaknade på lördagen så kändes något så himla fel och läskigt, mitt VISA kort, kände panik över att vara tvungen att kolla hur mycke jag egentligen gjort av med, kändes som det skulle vara mycke. Loggade in på min bank och får se att där endast fattas 50kr x4....WOW jag hade bara köpt 4 orgasmer och ändå var jag där i 2,5 timmar. Det kallar jag duktigt.

Lördag och söndag tog jag det lugnt med massa ddvd serier och filmer och käkade tacos, jag  åt de bägge dagarna pga blev ju över och absolut dumt att kasta.

Annars var de inte mer än så ungefär angående helgen.


Har kommit på att det är skönt att vara så gott som bloggfri när det är helg. Får se om jag fortsätter så eller skärper till mig framöver




Kommentarer


Kommentera inlägget här: