VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pengar är inte allt

Kategori: Jag o min vardag

Nyss hemkommen efter att ha gjort; IKEA, Väla, Citygross och Familia.
Blev inte så mycke handlat idag, höll väl i mina besparingar, duktig jag är..haha.
Var inne på Väla på Stadium för och se om jag kunde hitta en vinterjacka, men tyvärr inte, vill ha med hätta detta året ju. Blev inga kläder alls, kände inte att jag ville ha något eller så. Var ett par byxor jag föll för, men de var alldeles för höga i midjan och de gillar jag inte alls.

Inne på IKEA blev det smått och gott som värmeljus, vanliga ljus, en kapsylöppnare, musmatta, små skålar, servetter, 2 blommor m m.









Vill ju köpa nytt köksbord och stolar, men hittar inte riktigt de jag vill ha. Men såg 2 fräcka uppsättningar. Ett transparent som kostar runt 6000kr med bord o 4 stolar. Och sen ett jag inte vill ha men tyckte de var praktiskt med att de knappt tar nån plats alls.





Gick förbi fiskdisken på Citygross och fick syn på allt detta goda. Ser riktigt gott ut, håller ni inte med?



Nähä nu blir det att ta tag i tvätten och röja här resten av kvällen, ja lite tv med såklert, ett måste ju..hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: