VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rätt väg nu kanske

Kategori: Tankarna flödar

Lyckades somna lite tidigare inatt och kom även upp i tid idag. Ska ta det lite lugnt idag känner jag. Fick ont i ländryggen med kramper och hade svårt och röra mig igår under kvällen. Var i alla fall och gav mamma nybakade bullar. Efter det så bädda jag ner mig i sängen. Mår bättre idag, men känner av det hela från igår.
Trött på att det hela tiden är nåt fel med min kropp, vill må bra nu ju.

Har även ahft besök av fönsterbytar killen, så ska få ny ruta i vardagsrummet fatta jag de som, den är ju spräckt sen dom satt i den. Hoppas på nytt fönster i köket med eftersom det inte blivit gjort pga att husägaren beställt för lite fönster. Klantigt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: