VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skön känsla i hela kroppen

Kategori: Jag o min vardag

Då var träningen avklarad och en banan och varma koppen intagen. Måste ju ha något att äta efteråt, och detta känns bra.

Varför har jag inte börjat träna för flera år sedan frågar jag mig nu? Ja säg de. Men en sak vet jag nu i alla fall. Detta är något jag alltid kommer och göra framöver. Riktigt skönt efteråt när man kört igenom hela kroppen. Man känner sig som ny. Och sen är känslan ännu tydligare när man tränar på morgonen. Så, så länge jag är arbetslös så får det bli på morgonen, helt klart.

Söt liten kille som sprang och spana på mig..hehe. Brukar inte se när nån tittar efter mig, kan väl vara för att jag inte bryr mig. Men den här gick det inte att undgå, för han gjorde det så tydligt lixom. Ja ni fattar va...haha!!!




Snart blir det en dusch, tvätta klart och städa vidare. Känns som en bra dag för detta, mindre fint väder, grått och mulet med 13 grader. men faktiskt inte kallt. Men det är ju jag de,
hon som aldrig fryser :P






Kommentarer


Kommentera inlägget här: