VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tröttare än tröttast

Kategori: Jag o min vardag

Somnade vid 3-tiden inatt och vaknade halv 6 igen. Min söta katt löper, gav pillan igår kväll så de tar sin lilla tid innan det släpper. Trodde att den tiden var över hos henne pga sluppit ge henne nu i 2 månader, men det var tydligen fel. Hon är ju trots allt 13 år så då är de ju snart över.
Och hon kan då verkligen hålla mig vaken nu, hon går och skriker, klättrar runt på allt i sovrummet och stör mig.
Så jag gav upp med att sova, får se om jag kan gör det om en stund. Men det roliga är nu att hon är så tyst så och still och lugn, sitter här bredvid dataskärmen och tittar på mig och kelar med den.
Men så fort jag lägger mig i sängen, ja då är hon igång igen.

Men hon är lika söt för det såklart.


Tänkte även berätta att jag startar idag en kategori som heter "Drömlexikon". Många av mina vänner har frågat mig om sådant med tanke på att de vet vad jag håller på med i magins värld. Så då kanske de kan vara aktuellt och uppskattat med lite sådan fakta. Så börjar med drömmar, kanske kommer fler kategorier senare






Kommentarer


Kommentera inlägget här: