VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Väntat på detta eller???

Kategori: Fest/Party

Har ni väntat med nyfikenhet nu i ett par dagar på var jag tagit vägen och gjort..haha

Jaja, så här är de...

I fredags så tänkte jag ju vara hemma o ta det lite lugnt. Men fick ett samtal från 2 vänner som ville titta in för att de hade vägarna förbi, så jag sa såklart ja eftersom det var längesedan jag träffade dom. Vi satt och kolla Idol och drack vin, hur trevligt som helst.
Sen vid 22.30 så var de tvungna och sticka.
Linda ringde ungefär då och satt dom var på Flamman så jag gjorde mig klar och gick ner dit. Ganska trevligt och Biggles stod i baren, så det gjorde ju min kväll lite mer.
Inte träffat henne på länge.
Hamnade efter stängning på en efterfest hos Jimmy, ca 12 pers, sen helt plötslligt hade han ont i ett öra och alla fick gå. Slutade med att vi gick hem till mig, jag, Linda, Kirre, 2 andra araber och Matte och här satt vi till 6-tiden och drack o spelade riktigt hög musik.
Hur kul som helst.



Hemma hos mig




Hemma hos Jimmy


Får fler bilder under dagen som Linda tagit, får väl se om där är nån mer man vågar lägga ut..haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: