VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

44 dagar kvar

Kategori: Smått & Gott

Känns långt borta även om det redan gått halva väntetiden.
Men är ju så när man vill bli tattuerad direkt man kommer på vad man vill ha. Denna gången blir de 2 st på samma gång, likabra och få det gjort så man slipper vänta. Att tattuera sig är ett stort beroende när man väl börjat. Har 8 st idag, så undrar var det slutar innan man är klar?! Nä, tror aldrig man blir klar, inte jag i alla fall, är kanske mer platserna på kroppen som kommer och tryta, vill ju inte sätta de hur som helst så de blir bladdigt och inte har nån betydelse. Alla mina tatueringar står jag för och de betyder nåt för mig. Skulle aldrig göra ett motiv bara för tatuerandets skull.

Platser kvar jag vill ha tatueringar på är; fingrar, runt vristen, bakom örat, på sidan av överkroppen, utsidan av låret, i handflatan.

Just nu har jag på överarmar, underarmar, svanken, skuldran, vaden och nacken







Kommentarer


Kommentera inlägget här: