VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad måndag

Kategori: Jag o min vardag

Solen skiner och det är härligt väder.

Skulle stuckit till badet med Ewelina och köpt träningskort för en stund sedan men hon orka inte pga lite sömn inatt...ajabaja o låta sånt styra..haha.

Jag mår illa och min mage bråkar sen inatt, hade även frossa igår och nös som fan, trodde jag skulle bli förkyld, men tror de var en liten släng av allergi kanske.
Nåja, blir magen snäll så sticker jag iväg o köper kortet senare. Påtal om magen ja, oxå har jag tagit fram färs för att göra kålpudding idag, får väl se hur det blir med det.

Tvättar gör jag med idag, o ska även städa.

Känns som den här dagen blir en sådan där jag knappt får nåt gjort för att magen kommer att styra och ställa. Har ju en magsjukdom sedan några år tillbaka och ibland spökar den pga vad jag äter o dricker. Kanske slarvat en del med det nu den senaste tiden nu när jag tänker efter.
Fast blir kanske bättre med det nu när man ska börja träna..hoppas!!!

Påtal om träna ja..ska verkligen bli kul och ha nåt och göra om dagarna nu när det blir vinter, alltså nån aktivitet som man kan utföra oavsett väder.
Synd bara att jag inte får simma än pga knäet. Har mer o mer ont med under knäskålen, hoppas menisken håller sig hel. Går denna smärta inte över så får jag ringa ortopeden igen på en MR.
Känns alltid bättre ju om man får kollat det så inte nåt värre händer. inte så road av att behöva bli opererad.
Tänk om jag har sån otur så det händer kort efter att jag köpt ett träningskort, då kommer jag att skrika högt kan jag säga.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: