VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blev åt rätt håll

Kategori: Jag o min vardag

Har nyss tittat på "Idol" och ätit gott. Blev en sån där bordskyckling, sallad och stekt svamp, så gott så nu är jag riktigt mätt och funderar på att bädda ner mig i sängen med ett gäng nya filmer.




Så här såg de ut på min tallrik, kom inte och säg att det inte ser gott ut för då blir jag arg, riktigt arg..haha..nädå, jag skojar bara såklart! Jag bli arg, skulle inte tro det. Något jag har väldigt svårt för kan jag säga.




Har satt min mobil på ljudlös för folket tjatar att jag ska komma på fest och hänga med ut på krogen, men känner inte för det, och för den delen så är ju klockan halv 10, vilket innebär att allihopa nog är rätt bra i gasen och kommer att gå ut om ett par timmar. Nä, jag har gjort rätt val idag med att vara hemma och ta det lugnt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: