VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dålig onsdagsstart

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade halv 7 i morse efter 4 timmar sömn, kände mig rätt pigg och framförallt sjukt hungrig, lite skumt de där eftersom jag inte är en frukostmänniska. Tog mig en macka, bädda ner mig under täcket igen och slog på TV:n och kollade på "Vakna med The Voice" (de heter väl så va). Vid halv 9 blev jag riktigt trött, blundade i reklamen och nästa gång jag öppnade ögonen och tittar på klockan, ja då är den 11.30. Shit alltså, så mycke fy på mig. Men jag var nog trött helt enkelt.
Inte varit så kry ett par dagar ju.
Hade tänkt träna idag, imorse..men så blev de inte, behövde nog en vilodag till.
Så imorgon bär det av till träning, måste och vill.
Det är ju hur kul som helst.

Idag ska jag nog dra igång värsta storstädningen igen.
Ja ni vet som jag sagt innan så tar det väldigt många timmar att damma allt hemma hos mig.
Och det är ju sånt man vill göra minst en gång i veckan.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: