VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det tog en snabb vändning

Kategori: Jag o min vardag

Efter att jag igår skrivit att mina vänner inte kommer utan jag får ha en lugn fredag så tog hela kvällen en snabb vändning.
Blev bjuden på en annan fest, men det var vid 20-tiden och kände att det var för sent och ta duschen och göra sig klar och gå dit sen hade tagit minst 30 min, går ju inte så fort än pga knäet.
Fick veta att det var karaoke på krogen, sms:a detta till Emma. Och efter några minuter svarar hon med att dom kommer.
Haha, där ser man vad som lockade, så det blev att dom kom i alla fall, blev ju inte så många timmar hemma hos mig innan det bar iväg till krogen. Men de gör inte så mycke, kul att dom kom.

Massa folk på krogen som jag inte träffat på ett tag så det var kul när de kom fram och snackade och sånt där.
Fick veta att en f d vän springer och snackar skit om mig, att jag ska ha sagt saker om andra som inte är sant. Förstår inte i nöjet i detta, att jag sagt upp vänskapen med personen innebär ju att den inte var något att lita på. Så varför kan då inte personen bara vara vuxen nog att ta det för vad det är. Fast klart, den gick ju inte att lita på och det visar personen ännu mer när denne kommer med osanning om mig, med andra ord var det ju helt rätt att säga upp vänskapen från min sida.
Så nu får personen hålla på att snacka bäst den vill.
Mina vänner vet att personen kommer med osanning gång på gång.
Så ibland kan det vara bra med krogen, och få lite info som man inte visste.
Brukar inte lyssna på sånt, men personen hade ju sagt de till en vän som i sin tur berätta för mina vänner

När krogen sedan stängt så hamnade jag på en efterfest inte så långt hemifrån, perfekt för då slipper man gå så långt när man vill hem.
Hem kom jag vid 5-tiden i morse.
Och idag är jag pigg och vaken och såklart inte bakis, bara otroligt hungrig..haha.
Så får väl gå och länsa kylen eller nåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: