VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En del ska INTE ha djur!!!

Kategori: Tankarna flödar

Såg nyss en kille med sina 2 hundar komma gående och då sätter sig valpen och bajsar på en liten gräsmatta. och vad gör killen?
JO, han drar i kopplet så hunden kasar på sina bakben, och bajs hänger ut ur rumpan.
Varför gör man så? Var det för att killen tyckte att den inte skulle göra sina behöv där.
Tror jag inte, för man kan inte lära en hund var den får och inte får göra sina behov. 
För som djurägare så har man påse med sig överallt så man kan "plocka" upp efter den.
Sånt här gör mig så sjukt arg och irriterad.
Hade god lust och gå ut på balkongen och fråga vad fan han höll på med.
Sen till råga på allt så får bara hundarna en liten stund ute på ca 5 min.
Han ska verkligen INTE ha hundar!!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här: