VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett härligt pass avklarat

Kategori: Jag o min vardag

Gick iväg för att möta Ewelina och Frida för träning på gymmet, men där var de ingen energi precis. Precis gått ur sängen och sånt, fy på sig..haha. Så jag valde att gå dit i förväg. Absolut inte sur, irriterad eller liknande. Bara att jag inte orka stå och vänta
Inget illa menat alls mot Ewelina eller så, men jag är som person att jag alltid kommer i tid till utsatt tid, gärna minuter innan med. Men när den bestämda tiden passerar, ja då blir jag trött och orkar inte vänta. För jag tycker att det är viktigt att hålla tider oavsett vad det gäller. Men tyvärr är inte alla likadana. Absolut inget fel i det. Men det måste ändå bli skärpning från henne ju..hehe.
Annars får jag gå och träna själv, och då ska det minsann bli typ 8-9 på morgonen, skönt och ha det gjort ju, så har man hela dagen sen för att kunna göra måsten och sånt där.


Men Ewelina om du nu läser detta så vet du att jag inte menar nåt illa, tror du förstår mitt tänk i det här och känner mig hur jag är som person vid detta laget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: