VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

FARLIGT GODA!!!!!

Kategori: Smått & Gott

Var på Ica och skulle ha lite frukt och sådant, gick förbi chipshyllan och ser kebabchips och tänker.."hmm, kan de verkligen vara goda"!! Och då ser jag några andra nya som heter Sourcream Italian Cheese och tänker; "alltså dom måste ju bara vara riktigt goda"!!
Så jag köper en sådan påse eftersom det är planerat att jag och en kompis ska ha en riktig myskväll, med massa gott och film nu i veckan.

Kom hem med chipsen och vad händer..JO, jag bara måste testa dom..hihi... och fy fan (ursäkta) vad goda dom var.

Precis när man får in chipset i munnen och börjar tugga påminner de om sourcream, sen går det över till att smaka parmesan och när man tuggat klart och sväljer så känner man en svag smak av svartpepparn.

Så jag har bara en sak att säga:

NI SOM LÄSER DETTA MÅSTE PROVA DESSA CHIPSEN


Kommentarer

  • Anonym säger:

    redan gjort /emma

    2011-09-12 | 17:09:22
  • lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus säger:

    Shuue! Allt bra med dig? :)

    _________________________________________________

    Intresserad av ett bloglovin byte? Säg till när du har lagt till mig, så lägger jag självklart till dig! :)

    2011-09-12 | 17:24:15
    Bloggadress: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: