VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron/Go'midda Lördag

Kategori: Jag o min vardag

Äntligen har jag fått sova ut, fast vaknat 2 ggr under natten med hosta och killande i halsen. Så har fått ta ventoline bägge gångerna. Tur det inte blev ett astmaanfall av detta och tur att min ena medicin hjälpte och att jag slapp ta av den andra oxå som är kortison.
Tack för att dessa mediciner finns även om de är väldigt dyra.
Känner forfarande av det i halsen, lungorna och så. Så jag avvaktar med att gå ut på promenad till senare. Förstår lixom inte varför jag helt plötsligt nu får massa problem med detta. Kan det vara pga draget av de otätade nya fönsterna som gör detta. Om så är fallet så husägaren lätt få en riktig känga på måndag.

Känns skönt idag att man inte var ute igår även om jag aldrig blir bakis.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: