VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

GRATIS DIGSTER ERBJUDANDE

Kategori: Smått & Gott




Jag har fått möjligheten att dela ut Digster gratis i 6 månader och tänkte nu göra detta till er via min blogg, och hoppas på att det är något ni är intreserade utav

GÖR SÅ HÄR :


Surfa till Digster och klicka på ”Skapa musikprofil”.


Välj hur du vill logga in. Om du använder Facebook för att registrera dig kan du bara logga in med Facebook.


Klicka på ”inställningar” under ditt namn. Skriv in Buzzadorkoden: buzzador, till höger där det står
"Min premium" och klicka på OK


Ange dina musikpreferenser i dina Inställningar så att Digsters 20 musikredaktörer kan föreslå
spellistor som de tror att du gillar.



Dela ut Buzzadorkoden till dina vänner så att de kan signa upp sig på Digster Premium i 6 månader.
Uppmana dem att sprida koden med Facebook och blogginlägg.


Hoppas detta kommer till nytta för er. Berätta gärna innan den 20 oktober vad ni tyckte
om tjänsten eftersom jag ska lämna in rapport.

Jättetacksam för ert omdöme!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: