VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Händelserik helg

Kategori: Jag o min vardag

Kanske blir en helg med full rulle.

Kompisen Emma("min dotter") sms:a innan att hon hade kli i kroppen..haha..så hon och hennes flickvän kanske kommer och festar ikväll. Detta vet jag efter 16-tiden då hon slutat jobba.
Mamma hänger nog oxå på oss då. Hon brukar vara med och festa, just för att hon inte är "gammal" och inte heller bryr sig om åldrar. Och mina vänner gillar henne.

Och sen blev jag bjuden till min granne Linda på födelsedagsfest som hon ska ha imorgon.

Så nu är frågan om man ska festa 2 dagar i rad eller bara ta idag. Får se lite beroende på mitt onda huvud, men sen jag vakna idag har det varit relativt lugnt..*peppar, peppar*. Och ändå somna jag vid 5 i morse och uppe igen vid 9.30
Och det där med att få huvudvärken tillbaka pga bakis, de finns inte hos mig.
Aldrig nånsin varit bakis ju.
Så festa 2 dar i rad går alldeles utmärkt för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: