VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen rolig meny

Kategori: Jag o min vardag

Varit ute några timmar i ärenden och cyklat lite med mamma.
Hon skulle ju bjuda mig på Buffé på Kinarestaurangen idag, men när vi kom dit så var dagens 5 rätter m m inget vidare alls. Ingen sån där mat som man kände.." åå de ska bli gott", så vi bestämde att kolla in nästa veckas lista på hemsidan och se om där är något som faller oss i smaken.

Träffade en f d arbetskompis som jag inte träffat sedan hon slutade (en månad innan mig), härligt och höra att hon hade jobb igen på ett kontor och att hon trivdes och att cheferna är snälla. Jämfört med vårt gamal jobb, där man inte visste när de skulle stå bakom ens rygg och spionera och massa annat. Jag personligen påverkades aldrig av detta, men många andra som jag jobbade med mådde dåligt av detta.

Idag börjar finnkampen, något jag måste bänka mig framför tv och se, så tänkte hitta på nån god mat och äta till det. Kanske prova och göra egna pommes, får se senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: