VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte min natt

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade strax innan 6 i morse, helt pigg fast jag bara sovit drygt 4 timmar. Men lyckades somna om igen vid 7 tills klockan ringde nu 9. Inte mycke sömn inatt inte. Men känns som det räckte i alla fall.
Idag är det träna och städa klart som gäller, så mycke mer än så hinner jag inte med denna dagen känner jag. Imorgon är det ju fredag och antagligen som blir det utgång, inte bestämt mig än. Men vill ha renstädat innan det blir helg, känns roligare. Vet ju aldrig vem som kommer på besök :P

Drömde oxå nåt väldigt konstigt inatt. Om en kompis moster som köpte upp företaget jag jobbade på innan, och detta ledde till att jag fick jobb där igen. Ja det hade ju inte varit fel alls, för det är ju bara cheferna som gör att folk inte vill jobba där.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: