VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite här & Lite där

Kategori: Jag o min vardag

Är en sådan dag idag, att jag röjer runt här hemma mellan tv programmen, en timme paus mellan varje ju. Helt perfekt.
Undrar ni vad det är jag tittar på? Berättar fall i fall då:
* Pretty Little Liars
* One Three Hill
* Idol
* Hawaii five-0

Oxå har jag ju kollat lite friidrott VM oxå, vilket jag ju gjort en del hela tiden från start.

Tog mig en lättare midda nyss, något som jag verkligen gillar. Stekt fläsk och spaghetti, kryddade med svart- o vitpeppar, paprika pulver, vitlökspulver o aromat, kokt i grönsaksbuljong.
Supergott alltså

Huvudvärken lyckades jag idag bota med först en panodil och några timmar senare en citodon, läkaren sa ju att jag får prova mig fram för vad som passar bäst av det som jag redan har hemma och funkar inte det, så är det apoteket nästa. Efter det en uppföljning hos min läkare så att jag slipper gå med det så länge som denna gången. Orkar inte med det en gång till faktiskt.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: