VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lovande fredag

Kategori: Jag o min vardag

Börjar undra vad detta är för en fredag..hmm.
Trillar in folk som vill göra nåt med mig

Först har vi då fest hos Jimmy & Co, sen vill eventuellt killkompisen Tomas komma och dricka lite med mig och kolla på Idol.

Och nu ringde Emma och kollade vad jag skulle göra och vill komma med en tjejkompis.

Kul när de blir så här. Och bestämt är att Emma tar tåget till mig när hon tvättat klart och sen får vi se om Tomas hör av sig och vill komma, eller rättare sagt orkar för han har ju varit sjuk och febrig hela veckan.

Hur det än blir så blir det i alla fall alkohol med Emma, sen Flamingo (Flamman) där det är kareoke.


Och nu funderar jag på när jag ska börja färga håret, behöver ju minst 2 timmar på mig tror jag, sätta i färgen tar väl minst 20 min, sen ska de verka i 40 min, duschen och sköja ur en halvtimme..så ja....1 1/2 timme då. Aha, då kan jag ju vänta till minst kl:16, känns bra för då får jag städat klart med, lite fint vill man ju ha när man får besök, eller vad säger ni?!?!



Önskar Alla En Trevlig Fredag ifalla vi inte hörs mer idag.
Uppdateringar imorgon, och ska försöka ta med mig kameran ut och verkligen använda den.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: