VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ögongodis är väl aldrig fel!!!

Kategori: Ögongodis

Eller vad säger ni, är inte dessa killar just såna man kan sitta och dräggla för...haha.
Även om inte utseende är allt.
För min del så är ögon något jag tittar på först och verkligen faller för.
Och då är de ju inte fel heller att alla dessa har just det.
Men nej jag faller såklart inte för dom..haha..kändisar är inte min grej precis.
Och oftast är dom ändå upptagna.
Men titta, dräggla osv är ju inte förbjudet...





Kommentarer

  • BitterFittan säger:

    Tack snälla! Jag är supernöjd med klippet verkligen! =D

    Jag tycker det är superfint med lååånga hår! Men hädanefter kommer mitt bara vara långt när jag har fuskhår i! ;)

    Asså MUMS!! En sån med lite smör på...

    2011-09-08 | 01:50:11
    Bloggadress: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: