VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så var fredagen här igen???

Kategori: Jag o min vardag

Fredag igen, och som jag sagt så många gånger så säger jag det igen.."Var tar veckorna vägen?"!!
Har varit ute i lite ärenden i det fina vädret, sol och riktigt varmt och inte ett enda moln på himlen.

Inga planer för denna dagen/kvällen än så länge. Är ju tänkt att jag ska ha en lugn helg, dags för det nu känns det som. Men man vet aldrig, klockan är ju inte så mycke, så allt kan ändras på ett kick.

Idag tror jag att jag ska beställa den där telefonen jag prata om igår.
Och på måndag ska jag och Ewelina ner på badet och köpa träningskort på hälsoteket, ska bli skoj och ha något och göra i vinter. Synd bara att jag varken kan eller får simma än pga knäet.
För det är något jag verkligen gillar och göra på vintern.
Hoppas, hoppas att det inte dröjer alltför länge innan jag kan göra detta.

Nu blir det lite fika och sen ta itu med disken




Kommentarer


Kommentera inlägget här: