VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svart + paket

Kategori: Jag o min vardag

Så glad jag blev, fick paket med posten i brevinkastet, fast de ena var trasigt, jävla brevbärare som inte ringde på dörren utan stoppade bara in det. För hade jag hört de så hade jag gått och öppnat och stoppat det hela. Tur inget gick sönder, Var paketet med film + box som gick sönder, boken kom i separat paket. men tyvärr var inte telefon minnet med..hmm..förstår inte varför. Fick ju sms och mail igår att allt var inlämnat till posten. Typiskt så kommer det på måndag väl. Ja ja, dom var i alla fall snabba med leverans, mindre än ett dygn. Så det ska vara



Har även varit på Netto och handlat till mamma, tog en runda inom Ica och köpte detta:



Så nu kan ni väl gissa vad jag ska göra idag? Japp färga håret, hela 3 paket går det ju till mitt långa hår som räcker ner till rumpan. Har inte färgat mer än utväxten ca var 3e månad i nästan 2 år nu, så kände att det var dags och köra hela håret nu. Sommaren och värmen är över, gillar inte och färga håret när det är sommar, de sliter så pga solens blekning och värme.
Men fasar för att göra det, tar en hel evighet och smeta i allt och sen väntan och ännu värre i duschen, tar ju runt 30 min att få ur all färg. Men vill man bli fin får man lida pin..haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: