VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Träning startad

Kategori: Jag o min vardag

Varit på badet och tränat med Ewelina, vi körde ca 75 min, får ju vara lite försiktiga så här i början. Bokade tid med en tränare där nere som ska visa oss de olika redskapen så vi inte skadar oss,
plus få vars ett individuellt program.
Tror det här kommer att bli skitbra. Känner mig så nöjd och belåten nu. Känns även bra i mitt onda knä, tror det kan vara bra träning för den skadan, i alla fall känns det så nu, så peppar peppar!!

Har ju i flera år velat börja med styrketräning av hela kroppen, men inte fått någon med mig.
Lite roligare att komma igång med en kompis, man kan peppa varandra och sånt där.
Och sen är de ju kanon att vi har samma mål med träningen och att vi tänker så lika.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: