VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vågar man hoppas på imorgon??!!??

Kategori: Jag o min vardag

I förmiddags så beställde jag lite saker från cdon, och nu ikväll har jag fått sms om att paket är postat därifrån. Kan man ha sådan tur att jag får ett nytt sms imorgon om att jag kan hämta ut det på posten. Hoppas eftersom där är ett minneskort till min nya mobil som ligger på 8 GB, och hoppas att jag beställde rätt sådant oxå.

Beställde:

* Filmen Inception (2 disc)(Blu-ray+DVD), fick den för endast 9 kr i erbjudandekod, så då säger man ju inte nej precis

* En bok; Angelologi: Änglarnas tecken av  Danielle Trussoni

* En serie; Sons Of Anarchy, säsong 1, har sett den och är nu på säsong 4, men den är så riktigt bra så den vill jag ju såklart ha i min samling, även här var de rabatt eftersom jag handlade för mer än 100kr

* Minne till mobilen; SanDisk MicroSDHC 8 GB 

Så man kan väl säga att jag fyndat lite på nätet idag....





            





Kommentarer


Kommentera inlägget här: