VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Är denna dagen lång eller vadå

Kategori: Jag o min vardag

Haha, ja det hörs ju så på namnet. Men såklart är den inte längre än alla andra.

Idag är det lite dagen efter och mår såklart skitbra som alltid.
Började med att Sabina och jag var på bolaget. Ja hon köpte vin, gott Untouched, men jag hade ju redan hemma. Mitt billiga skit från Tyskland..haha..nä inget skit alls, smakar riktigt gott, fast inget går upp mot Untouched.

Hittade dessa på bolaget, hur fräcka är inte dom då. Köpte inga eftersom jag är rätt kräsen när det gäller öl ju. Men får väl i alla fall prova en sådan nån gång



Efter denna shoppingen så drog vi hem till mig vid 15-tiden och drack vin och snackade lite "skit" och så, trevligt var de och ett bra tag sedan det bara var vi två. Så på de klagar jag inte.

Vid 20-tiden drog vi vidare till Flamman och delade på en kebabpizza special, riktigt gott var de eftersom ingen av oss hade ätit på hela dagen. Aj aj så fruktansvärt äckligt mätt jag blev, fick ge bort halva min Tuborg till Sabina, orkade verkligen inte dricka upp den.

Drog vidare till hennes vän Jonas. Och sen fick jag typ ett telefonsamtal och stack iväg till Klara-Stina en runda.

Summan av gårdagen är att jag aldrig mer ska äta midda/pizza så sent på kvällen när jag dricker för den mättnaden var olidlig, blev ju dessutom grusig i ögonen..haha..att äta på fyllan kan jag alltid men de är ju på natten när man typ festat klart. Men mitt i festandet är absolut ingen höjdare, på sin höjd tilltugg i form av salta pinnar eller chips.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: