VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beslutsångesten är på max

Kategori: Jag o min vardag

Har fått veta att Flamman har karaoke ikväll..hmm..de sa ju att de var sista gången för typ en månad sedan och att de skulle vara uppehåll fram till augusti. Typiskt...

Beslutsångest till max alltså, ska ju upp vid 7 halv 8 imorgon för att dra på äventyr. Så frågan är om det är så smart och festa ikväll då. Blir ju inte bakis eller nåt, men kan ändå vara lite jobbigt med tanke på att jag sover så dåligt med alkohol i kroppen. Och att jag inte vet hur länge Linda och jag blir borta, kanske kommer hem på kvällen/natten/dagen efter. Ingen som vet

Ja i alla fall så ska Sabina ringa mig senare så ska vi avgöra vad vi vill. Men känner jag mig själv rätt så blir de nog lite vin med henne ikväll. Kan hon dessutom behöva detta och få koppla av från allt som hänt henne de senaste veckorna.












Kommentarer


Kommentera inlägget här: