VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Får nog erkänna lite

Kategori: Tankarna flödar

Lördag idag och hemma precis som igår när det var fredag. Men måste erkänna att lite rastlös eller något liknande känns de som i kroppen. Eller kanske mer full av energi och vill ut och röja, men ändå röjer jag här hemma för fullt. Ja alltså med röja menar jag då såklart en rejäl storstädning vilket inte alls är tokigt och använda lördagen till. Fast sen när man varit duktig vill man ju belöna sig. Eller hur, visst måste man? Haha...men nä jag kan belöna mig på annat sätt liksom.

Känns faktiskt skönt ändå att ha en lugn helg. Om inget annat så har jag sparat många 100-lappar tills på tisdag då jag ska till tandläkaren på den årliga kontrollen. Hoppas på tur igen, inte haft ett enda hål i någon tand på 30 år. Starka tänder och skött dom bra säger tandläkaren. Sånt känns bra eftersom ajg har en fruktansvärd tandläkarskräck.

Oj, de här blev blandat som tusan, lite städning och tandis.

Men nu lämnar jag för middan håller på att bli klar, vad får ni veta senare....*slurp*




Kommentarer


Kommentera inlägget här: