VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

In och ut i affärer

Kategori: Jag o min vardag

När jag var i Kristianstad i fredags så blev det ut och in i olika affärer, men tyvärr inte några kläder som föll mig i smaken. Gillar inte massa färg och krimskram o blingbling.
Så hittade bara 3 t-shirtar på Stadium, vilket var en bra affär, först skulle de kosta 199kr tillsammans. Men eftersom jag blev medlem så kom de ner på 149kr, riktigt fynd tycker jag.

Hittade sen parfym, Christina Aguilera för 299kr och 2 st nagellack för 50kr på Åhléns




Är inte så tjejig av mig, men en o annan gång kan de vara kul att ha nagellack. Äger annars bara en svart kajal penna när de gäller smink som oxå används en och annan gång så en sådan penna varar minst ett år för mig, använder inte krämer o annat. Tror det är därför jag inte har en enda rynka i mitt ansikte. Vilket jag tycker att jag 44 år gammal kan kalla mig lyckligt lottad för.



Men parfymer är alltid kul att ha. Gärna flera sorter. Tror jag har ca 10 st olika faktiskt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: