VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte den morgon jag planerat

Kategori: Tankarna flödar

Hmm..kom inte upp i bra tid idag, kunde knappt somna inatt..*suck*..tur man inte hade tid o passa i morse.

I förmiddes så hade jag besök av Linda en runda. Vi ska ju ut på äventyr på lördag som ni alla vet vid de här laget eftersom jag "tjatar" om det..haha.

Tog sedan en runda till Ica med mamsen i de fina soliga vårvädret. Längtar jättemycke nu till jag kan ha såna där knäkorta byxor på mig. Gillar inte alls långa byxor. Och de här med klänning och kjol är absolut inte min grej, så kvinnlig är jag inte. Är endast kvinna till utsendet så att säga.
Förstår inte meningen med massa smink, krämer osv...alla är vi fina som vi är, tycker i alla fall jag. Men kan ändå förstå folk som inte tycker som jag, för har man dåligt självförtroende osv så hjälper såklart smink o sånt dessa personer, och det är ju bra.

Men ännu en gång, alla är vackra på sitt vis, ingen är ful, smaken är olika och det finns en till alla att dela sitt liv med och då menar jag alla som t ex hetero, bisexuella och homosexuella.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: