VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ligga mysigt

Kategori: Jag o min vardag

Fick avbryta min städning efter jag ätit min midda, åt inte ens upp den, mådde illa som faen, jävla IBS som ska bråka med jämna mellanrum. Bara och gilla läget. Så nu ska jag inte klaga på de mer.

Har ju tvättat idag och ryckte påslakan med där. Vilket resultera i att jag nästan nyss renbäddat och tagit mig en dusch, det är ett måste när man renbäddar, så härligt ju. Nu ska jag alldeles strax krypa ner i detta och titta på nån film tills han den där söta John Blund kommer och hälsar på. Undrar var jag ahr honom förresten, fick ju en i plast och en i tyg av mamma när jag var liten, får nog till mitt förråd och leta lite och hoppas på att hitta honom, det är ju kult.

Sov gott & dröm sött alla ni där ute så hörs vi imorgon.

PS: Just de ja, Klara-Stina har fått för sig att jag ska dricka vin med henne imorgon, hoppsan så fel hon har...haha..eller vad tror ni, tror ni på henne eller mig? haha :DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: