VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite fynd och hår

Kategori: Jag o min vardag

En dag till sen är det påsk, och vad tror ni jag gör? Jo jag påska städar, ett måste ju. Men de här med att påskpynta kör jag inte med. Inte ens ett påskris, är ju tyvärr pollenallergiker.

Varit iväg och fyndat lite på Ica idag i alla fall, 2 balsam för 45kr, så jag tog 4. Funderar på och köpa fler, bra och ha ett förråd med sådant, går ju rätt mycke när man har långt hår som mig ända ner till rumpan. Och som dessutom är äkta och inte löshår. Ska ta ett nytt kort inom kort på det bakifrån så ni får se. Och är väl bäst oxå att fota i hårbotten så ingen kan komma med att jag ljuger om detta.

Köpte även färsk sparris, en bunte för 14.90 kr denna veckan ju, bara att förvälla lite och frysa in. Har köpt 5 buntar så här långt. Kör ju med ugnsbakade grönsaker nästan varje dag så de passade ju bra.

Nähä nu får jag väl köra vidare med min städning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: