VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är de på plats

Kategori: Jag o min vardag

Varit ute en runda igen, blev sugen på pasta och hade inte mycke hemma av den varan. Så blev Ica en runda och tog såklart vägen genom parken dit och hem. Och nu var majbålet klart där. Så härligt att det är underbart väder med sommarvärme. Gick ju att gå ut i knäkorta byxor o kortärmat. Så nu får man väl hoppas att värmen kommit för att stanna.






Fick oxå reda på en sak om person. Och tycker riktigt synd om denna personen just nu för så ska ingen behöva bli behandlad. Den som behandlat personen illa brukar läsa min blogg, så den lär ju säkert se detta. Fast tänker inte skriva ut vad de gäller för då blir de bara massa intriger osv. Men denna personen har verkligen bäddat själv för att skapa intriger. Usch för såna människor, inget hjärta där inte.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: