VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny fullsatt vecka

Kategori: Jag o min vardag

Och känner mig riktigt stressad idag, på tok för mycke och göra. Så går de när man festat tors-, fre- och lördag, fy på mig..haha.

Men måste skriva en arbetssökarlista som ska in till AF, något jag gör varje månad. Här ska städas, tvätten från igår ska vikas, har massa andra papper som ska fyllas i och skickas iväg. Detta måste bli klart idag, vilket jag känner att det inte går. Så får skjuta lite på de till imorgon med. Men det innebär inte att jag inte gör klart allt på utsatt datum.
Men på onsdag ska jag in och träffa min ortoped läkare och få svar på MR röntgen, håller tummarna att där inte syns något märkbart fel sen knäleden slets sönder i somras, plus att även knäskålen hoppade ur led då. Blivit varnad ang menisken o hoppas den är hel. Ja ja de får vi se den dagen, strunt samma nu, finns dom som har de värre, jag kan iaf gå.

Oxå har jag träning på gymmet tidiga morgnar med tilltänkt PT som ska diskuteras. Bra kille som vet mycke eftersom han varit med om samma skada som jag har i mitt knä.

Precis fått i mig en god linssoppa, som jag såg recept på i programmet "Du är vad du äter", riktigt mättande faktiskt. Lägger ut receptet här senare och även i min matblogg.

Nu lämnar jag datorn för lite viktigt och göra






Kommentarer


Kommentera inlägget här: