VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ooops I did It Again...Oooops

Kategori: Jag o min vardag

Nu är jag minsann på G. Tog mig ett glas vin för ett tag sen o sen ett till o ett till..haha..och verkar som huvudvärken följt med vinet ut..haha. I alla fall nyduscha och ska snart dra upp till mamsen och dricka vidare med dom och sen vidare ut på flamman och kolla läget. Får hoppa över efterfester inatt eftersom Klara-Stina och jag ska ut på äventyr imorgon, förlåt namnet..men ni fattar nog nu vid detta laget att det är Linda jag pratar om.
Jävla tjat om äventyr imorgon, jag vet..men det får ni stå ut med. Är ju lixom kul när det händer nåt och då ser man ju fram emot detta som tusan. Ja ni vet ju själva när ni är i såna lägen. Alla blir vi lika exalterade.

Så nu tror jag faktiskt inte vi hörs mer innan söndag



Kommentarer


Kommentera inlägget här: