VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Otur men mitt eget fel

Kategori: Jag o min vardag

Hemma från tandläkaren och ingen lycka alls. Hade 2 st pytte, pytte, pytte små hål, men all idé och laga sa hon, så då får jag ju göra de. Och som vanligt tandsten.

Men denna domen är endast mitt eget fel, har slarvat med mina stickor och min bettskena som jag ska sova med på nätterna. Har en hård sådan och ska nu få en till som är lite mjukare.
Hon sa oxå att det var synd att jag var lite slarvig med sådant eftersom jag har så fina och starka tänder.

Så av detta har jag nu lärt mig att de där stickorna MÅSTE användas varje kväll och att jag ska fluxa varje morgon och kväll, och nu ska de banne mig skötas oxå. Så kan jag komma tillbaka nästa år på en ny undersökning och visa min snälla tandläkare att jag varit duktig..haha...plus att man lär spara några 1000-lappar som man kan ha roligare för


Kommentarer


Kommentera inlägget här: