VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oväntat besök

Kategori: Jag o min vardag

Sabina har precis varit här en runda och snackat lite. Prata lite om att hon ska hänga med mig imorgon till Helsingborg på födelsedagsfest/ölbrännbollsfest, Vet ju tyvärr inte än om Linda får någon barnvakt.

Fast Sabina och jag lutar mer åt att bli hemma och spara pengarna, ja om inte Linda kan då alltså. Känns faktiskt lite som att det kan vara skönt och ha en helt lugn och vit helg, väldigt längesedan jag hade de.

Snart börjar ju alla festivaler oxå som man vill åka till, vilket kan vara kul och få se lite annat folk än bara folket på hemmaplan. Oxå borde jag ju vara hemma och ta det lugnt med mitt skadade ben så mycke jag kan, men envis som jag är så gör jag allt de där man inte ska i alla lägen. Smällar man får ta sen. Kostar och ligga på topp som de heter..haha.



Nu ska jag fortsätta och titta på programmet Debatt just för att en viss person är med där ikväll, vem kan kvitta för jag uttalar mig inte illa om folk. Var och en är som dom är.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: