VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Planerna på äventyr är igång

Kategori: Jag o min vardag

Precis pratat en timme i telefon med Linda alias Klara-Stina. Vi har smidit lite planer inför helgen, lördag bestämt. Hoppas att de blir så, hänger lite på vädret med ju. För detta vill vi nog inte göra om regnet vräker ner precis. Men enligt SMHI ska de ju bli varmare denna veckan och ännu varmare till helgen.

Nyfikna nu va, på vad vi ska göra? hehe...då får ni vara de fram tills lördag, ja eller söndag blir de nog, då är det ju dagen efter och jag kan berätta om vårt lilla äventyr i ord och bilder förhoppningsvis.

Hoppas verkligen vi kommer iväg, hade varit så skönt och bara komma bort för en dag, en 12-14 timmars resa med massa nöje och skojigheter.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: