VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trevlig valborg

Kategori: Jag o min vardag

Var hos tandläkaren tidigt i morse, alltså klockan 09.00..viktigt...skönt o bli av med tandsten. På vägen hem så hämtade jag ut ett paket, äntligen kom mina farfarströjor, men tyvärr är dom lite tajta så vet inte om jag ska skicka tillbaka dom.

Sen tog jag vägen hem genom stadsparken och där rustades det för majbål.



Ja tänk att det redan är valborg och det är ju denna dagen det alltid brukar regna, men idag ser de inte ut som de för redan i morse var de hur varmt som helst. Och solen värmer fortfarande utan ett enda moln på himlen. Kan de vara så att vi för en gångs skull får en varm o fin valborg, kan ju hoppas det. Om inget annat så för alla barnfamiljer som går ner för att titta på bålet.

Idag ska jag faktiskt inte festa alls, känner inte för det. Och tycker inte det händer något speciellt i denna byn idag. Har ej heller någon lust att åka till annan ort. Så med andra ord en lugn hemmakväll idag.

Ska ta och fixa inlägget ang äventyret i lördags tänkte jag, mycke o skriva o massa bilder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: