VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Då var de ont om tid

Kategori: Jag o min vardag

 
Eftersom jag festade till det igår när det var torsdag så missa jag nästan att det var fredag och inte lördag..haha.
 
Så halv 2 kom jag på att massa papper skulle lämnas in och min rapport för att få lön skulle postas. Och allt detta skulle göras innan kl: 15.00. Men jag hann efter mycke om och men, en kvart innan typ..haha.
 
Tog en runda inom Flamingo och satt där några timmar med Linda och några till och pratade med ägaren Tanya. Hur sugen blev man inte då på att dricka ikväll och gå ner dit..hmm...Linda är inte barnledig och så gott som alla andra har flytt byn för Hässleholmsfestivalen. Taskiga vänner..haha..nädå, jag hade oxå kunnat åka med dit men vill inte. Inget bra väder heller för att vara där precis.
Men tog en runda till bolaget i alla fall och fick med mig en 3 apor hem, fall i fall, annars kanske de blir att dom används imorgon.
Lite småsugen är jag allt, fick nog helt klart mersmak från igår..haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: