VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagens goda gärning

Kategori: Jag o min vardag

 
Varit ute en runda, blev Netto såklart. Lite jag behövde där, och idag kom pengarna jag väntat på en vecka. Lite trist när de blir så. Men det har i alla fall inte gått nån nöd på mig som tur är.
 
Gjorde en god gärning oxå till fina bästis vännen Linda alias Klara-Stina. Man fick köpa 3 pkt kaffe för 99kr om man handlade för 150kr, så jag ringde och frågade om hon ville ha, och det ville hon. Själv dricker jag ju inte kaffe och aldrig gjort.
Hon ligger oxå sjuk precis som jag, så snäll som jag var så tänkte jag på henne. Visst är jag väl en bra vän? Såklart..hehe.
Hon blev i alla fall jätteglad...
 
Nu ska jag ta och röja lite här i omgångar, måste ju vila mellan varven så jag inte överanstränger mig nu när jag är sjuk. Men orkar verkligen inte ligga hela tiden och bara ta det lugnt. Jag måste ha och göra. Envis och stark vilja som jag har.
 
 
 

Kommentarer

  • Ardito säger:

    you never drink coffee? me neither haha.

    Svar: Urk
    shaminelle

    2012-08-23 | 17:22:42

Kommentera inlägget här: